Internetowy sklep motocyklowy AG-MOT

Często zadawane pytania (FAQ)

Czy produkty sprzedawane przez sklep są nowe?
Tak, wszystkie oferowane produkty są nowe.
Ile kosztuje wysyłka?
Aktualne informacje znajdują się na stronie Dostawa.
Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Wysyłka za granicę nie jest możliwa. Zamówiony towar może zostać dostarczony jedynie na terenie Polski.
Jakie są możliwe sposoby płatności?
W tej chwili jedynym sposobem płatności jest przedpłata na konto bankowe. Wysokość kwoty, jaką należy wpłacić, jest podawana w e-mailu wysyłanym przez sklep po otrzymaniu zamówienia. Pieniądze powinny wpłynąć na konto w ciągu 7 dni od wysłania wspomnianego e-maila.
Złożyłem dziś zamówienie. Kiedy paczka do mnie dotrze?

Paczka jest wysyłana po wpłynięciu na konto bankowe kwoty, która jest podawana w e-mailu wysyłanym przez sklep po otrzymaniu zamówienia.

Prosimy pamiętać, by podczas odbierania przesyłki od firmy kurierskiej, w razie jakichś nieprawidłowości, np. w przypadku uszkodzenia paczki, spisać z kurierem protokół szkody. Bez tego protokołu reklamacje nie mogą zostać uwzględnione. Prosimy również o podawanie w formularzu zamówienia numeru tel. komórkowego, by w przypadku Twojej nieobecności w domu kurier mógł się z Tobą skontaktować i uzgodnić najdogodniejszy dla Ciebie termin przekazania przesyłki.

Jak sprawdzić, czy paczka została już do mnie wysłana?
W dniu nadania paczki otrzymasz na swój adres e-mail potwierdzenie wysyłki. Poza tym jeśli założyłeś konto w naszym sklepie internetowym, w każdej chwili możesz się zalogować i sprawdzić, na jakim etapie jest realizacja Twojego zamówienia.

Copyright © 2003−2017 AG-MOT
Strona korzysta z plików cookies do prawidłowego działania sklepu internetowego.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Script Execution Time: 0.013 seconds